A

Palautetta kaupungille monin eri tavoin

Asukkaat voivat antaa palautetta Järvenpään kaupungille monin tavoin. Usein toimivin ja nopein tapa on ottaa asiat esille arkipäivän kohtaamisissa Järvenpään kaupungin työntekijöiden kanssa, esimerkiksi kouluissa, terveyskeskuksessa tai asiakaspalvelupisteissä. Lisäksi eri yksiköt järjestävät aika ajoin asiakaspalautekyselyitä omaa toimintaansa koskien.

Järvenpään katuvaloista vastaa Eltel Networks Oy. Palamattomista katuvaloista voi ilmoittaa sähköpostilla suoraan osoitteeseen: katuvaloviat.jarvenpaa@eltelnetworks.com.  Puhelinnumeroon 040 311 3838 voi soittaa tai lähettää tekstiviestin. Huoltokierrokset, joissa lamput vaihdetaan, tehdään noin kahden kuukauden välein. Katuvalot palavat keskustan kehän tuntumassa kausivalojen vuoksi 24 h vuorokaudessa tammikuulle 2019.

Kirjalliset Järvenpään kaupungin toimintaa koskevat palautteet voit lähettää alla olevalla lomakkeella. Mikäli jätät yhteystietosi yhteydenottoa varten, samalla hyväksyt, että tietosi tallentuvat järjestelmään. Yhteystietojasi käytetään vain jättämäsi palautteen käsittelyyn.

Palautteet sosiaali- ja terveyspalveluista

Sosiaali- ja terveyspalvelujen tuotanto siirtyi Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymälle 1.1.2019 alkaen. Sosiaali- ja terveyspalveluja koskevat palautteet tulee antaa Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymän oman palautekanavan kautta.

Huomaathan, että sosiaali- ja terveyspalveluita koskevat kiireiset ja/tai yksittäiseen asiakkuuteen tai potilassuhteeseen liittyvät kysymykset kannattaa aina hoitaa suoraan hoitavan yksikön kanssa.