A

Hoitotarvikkeiden luovutus

Pitkäaikaissairaat saavat terveyskeskuksesta maksutta kotihoitoa ja terveydentilan seurantaa edistäviä sekä itsehoidon edellytyksiä, työ- ja toimintakykyä sekä elämänlaatua parantavia hoitotarvikkeita.
Hoitotarvikkeiden luovutuksessa noudatetaan sosiaali- ja terveyslautakunnan hyväksymää ohjetta (pdf), edellyttäen terveyskeskuslääkärin tai erikoissairaanhoidon lääkärin laatimaa hoitosuunnitelmaa ja -suositusta.

Hoitotarviketilaukset

Hoitotarvikehakemus

Vaippahakemus  (liitteeksi virtsaamispäiväkirja, kastelun haitta-astelomake)

Hoitotarviketilauksissa toimitusaika on kaksi viikkoa, erityistuotteissa 3-4vk  (avanne-, uniapnea- ja insuliinipumpputarvikkeet).

Tilaus tehdään ensisijaisesti sähköpostitse osoitteeseen hoitovalinejakelu(at)jarvenpaa.fi tai diabetesvalinejakelu(at)jarvenpaa.fi 
ja tarvittaessa puhelimitse p.  040 315 3248 arkisin klo 10-14 välisenä aikana.

Tilauksessa tulee olla seuraavat tiedot:
- nimi, osoite, matkapuhelinnumero (ilmoitus Postista tekstiviestinä), syntymävuosi
- hoitovälineiden tuotenimet, tilausmäärä (paketti/kpl) ja REF numero (jos tiedossa)
- toivomanne Postin toimitustapa ja paikka (toive paperisesta saapumis-ilmoituksesta)

  Postin pakettiautomaattiin (säilytys 7vrk)

  Postin toimipisteeseen (säilytys 2vk) 

  Kotiin kuljetus ainoastaan erityistilanteessa 
  (Posti sopii toimitusajan, oven avaamisen yms.)

 

Hoitotarvikkeiden tarpeen ollessa vakaa,  tilauksen voi tehdä 3-6 kk ajaksi kerrallaan. Muissa tapauksissa tarpeen mukaisesti.
Muistattehan ilmoittaa, mikäli hoitotarvikkeiden tarpeeseen tulee muutoksia.

Hoitotarvikkeisiin liittyvät kyselyt ma-pe klo 10-14 p. 040-315 3248

Huomioittehan, että JUSTissa ei ole hoitotarvikkeiden varastoja eikä jakelua.

 
Postin kotiinkuljetuksen yhteystieto ma - pe klo 9 -12 p. 050 576 4799