A

Varmista häiriötilanneviestin saatavuus

Varmista häiriötilanneviestin saatavuus UMS-häiriötilannejärjestelmän asiakasportaalin kautta.
Järvenpään Vesi on ottanut käyttöön kuluvan vuoden helmikuussa UMS-häiriötilannetiedottamiseen liittyvän UMS-häiriötilannejärjestelmän asiakasportaalin.

UMS Asiakasportaalia käytetään salassa olevien, työpuhelinten tai numeroiden rekisteröimiseen jotka muutoin eivät ole julkisesti saatavilla. Asukkaalla on mahdollisuus rekisteröidä enemmän kuin yksi osoite, jos tähän on tarvetta. Tietoa voidaan jälkikäteen muokata kirjautumalla asiakasportaaliin, jos asukas muuttaa toiselle paikkakunnalle voi hän poistaa tietonsa rekisteristä asiakasportaalin kautta. Tietoja ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä muuhun tarkoitukseen kuin tiedotteiden lähettämiseen.

Järvenpäässä asuvien henkilöiden, joilla on käytössään työpuhelin, puhelin joka on rekisteröity eri osoitteeseen kuin asuu tai salattu numero käytössä, kannattaa käydä alla olevan linkin kautta rekisteröimässä tarvittavat tiedot. Järjestelmässä pyydetään henkilön etunimi- ja sukunimitiedot, katuosoitteen jossa asuu, puhelinnumeron ja sähköpostitiedon. Näiden tietojen antaminen varmentaa häiriötilanteissa häiriötilanneviestin saamisen.

Linkki asiakasportaaliin https://www.ums-asiakasportaali.fi/ , jossa voit käydä lisäämässä sähköposti-, puhelinnumero ja Järvenpään osoitetietosi.

Ohje asiakasportaaliin , josta voit katsoa ohjeet em. tietojen lisäämisestä UMS-asiakasportaaliin.

Tarvittaessa voit samassa portaalissa käydä poistamassa tai muuttamassa tietojasi, mikäli puhelinnumerosi tai Järvenpään osoitetietosi muuttuvat.

Tarvittaessa voit esittää lisäkysymyksiä sähköpostitse vesihuoltolaitos@jarvenpaa.fi