Järvenpään kaupungin strategiseksi viestintä- ja markkinointikumppaniksi Avidly Oyj

Järvenpään kaupunki ja markkinointiteknologiatoimisto Avidly ovat allekirjoittaneet sopimuksen vuoden 2022 loppuun asti kestävästä yhteistyöstä viestinnässä ja markkinoinnissa. Sopimukseen sisältyy mahdollisuus käyttää kaksi optiovuotta varsinaisen sopimusjakson päättymisen jälkeen.

Järvenpään kaupunki kilpailutti strategisen toimistokumppanuuden Hanselin dynaamisen hankintajärjestelmän kautta. Hankinnan arvo on enimmillään 60 000 euroa vuodessa.

Järvenpään kaupungin viestintä- ja markkinointitiimi tulee tekemään Avidlyn kanssa tiivistä yhteistyötä muun muassa brändin ja Järvenpäämedian kehittämisessä eteenpäin sekä kaupunkimarkkinoinnissa. Myös kaupungin palvelualueet voivat käyttää strategisen toimistokumppanin palveluita. Kaupunki on kilpailuttamassa erikseen myös ns. operatiiviset viestinnän ja markkinoinnin yhteistyökumppanit, joita valitaan eri osa-alueille useampia.

– On hienoa päästä aloittamaan yhteistyö Avidlyn kanssa. Strateginen kumppani luo kaupungin viestinnälle ja markkinoinnille lisäarvoa, joka näkyy ennen pitkää kaupungin veto- ja pitovoiman lisääntymisenä – Järvenpään asukkaiden, yritysten ja muiden yhteistyökumppaneiden hyväksi, viestintäjohtaja Heli Vastamäki sanoo.

– Järvenpään kyky vetää puoleensa uusia asukkaita kertoo, että kaupunkia kehitetään ja luodaan järvenpääläisten näköiseksi. On ilo päästä vahvistamaan tätä asennetta myös kaupungin viestinnässä ja markkinoinnissa. On myös hienoa olla mukana kertomassa Järvenpään tarinaa niille, jotka eivät ole kaupunkia vielä löytäneet, asiakkuusjohtaja Jaakko Hänninen Avidlysta toteaa.

Jaa juttu: