A

Järvenpään verkkosivut saavat uuden ilmeen

18.02.2020

Järvenpää uudisti brändinsä ja visuaalisen ilmeensä vuoden vaihteessa. Järvenpään uuden brändikonseptin logona on Sibeliuksen Luonnotar ja kantavana ajatuksena "syvä yhteys". Järvenpään brändikäsikirjaan voit tutustua täältä.

Myös verkkosivumme saavat uuden brändi-ilmeen mukaisen kasvojen kohotuksen. Aiemmat violetinsävyiset sivut sinisine silkkiuikkuineen vaihtuvat uuden brändin mukaiseen turkoosiin värimaailmaan Luonnotar-logon kera.

Uuden ilmeen mukaiset muutokset verkkosivuillemme tehdään keskiviikkona 19.2. aamupäivän aikana. Tuolloin verkkosivuilla voi näkyä yhtä aikaa niin uuden kuin vanhan brändin mukaista ilmettä ja sivut voivat hetken aikaa näyttää joissain kohdin oudoiltakin. Sivut ovat kuitenkin kaupunkilaisten käytettävissä koko ajan.

Nyt Järvenpään verkkosivuille tehdään siis kevyt stailaus uudistuneen brändikonseptin mukaiseksi. Kotisivumme tulevat kuitenkin uudistumaan kokonaan ensi syksyn aikana, jolloin sivumme vastaavat paremmin julkisen hallinnon verkkopalveluiden saavutettavuudelle asetettuja vaatimuksia.

 

 

Takaisin