A

Järvenpäässä jätteenkuljetuksen muuttuminen on havaittu, ongelmista yhteys Kiertokapulan asiakaspalveluun

14.02.2017

Järvenpäässä seka-, kuiva- ja biojäteastioiden tyhjennykset on kilpailutettu ja uusi urakoitsija ja uudet tyhjennysreitit on otettu käyttöön 1.2.2017. Molemmat edellä mainitut muutokset aiheuttavat aluksi jonkinasteisia häiriötä tyhjennyksiin. Asiakaspalvelusta vastaa Kiertokapula Oy:n asiakaspalvelu.

Uusi kuljetusyhtiö on Remeo Oy, joka toimi vielä tammikuussa nimellä Suez Suomi Oy ja jokin aika sitten nimellä Sitä Finland Oy. Yhtiö on siis sama, joka ajoi Järvenpäässä ennen Lassila & Tikanoja Oyj:n urakkaa.

Asiakastietojen siirtäminen järjestelmästä toiseen menee harvoin täydellisesti. Näin nytkin, eli jos kiinteistön jäteastian (seka-, kuiva-, biojäte) tyhjennyksessä vaikuttaa olevan ongelmia, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun.

Kaikki kiinteistöt, joista tiedot on saatu, on varmasti sijoitettu tyhjennysreiteille. Ei siis kannata odottaa liian pitkään, jos ongelmia ilmenee. Isännöitsijöiden toivotaan myös ottavan yhteyttä esimerkiksi sähköpostilla, jotta laskutusosoitteet ja astiamäärät ovat varmasti kohdillaan.

Sähköinen asiakasnetti näyttää kiinteistökohtaisesti tyhjennyspäivät ja kiinteistöllä olevista astioista tiedon. Asiakasnetin käyttöön tarvitaan asiakasnumero, joka on lähetetty jokaiselle kiinteistölle tammikuun loppupuolella tulleessa jätehuollon muutostiedotteessa. Isännöitsijöitä on lähestytty sähköisellä uutiskirjeellä ja jos tällaista isännöitsijä ei ole saanut, siitäkin kannattaa ilmoittaa asiakaspalveluun.

Takaisin