A

Järvenpään Vesi on tehostanut häiriötilanneviestintää

10.03.2017

Järvenpään Vesi on tehostanut UMS-häiriötilanneviestintää ottamalla käyttöön uuden järjestelmään liittyvän asiakasportaalin. Portaalin kautta asiakas voi itse rekisteröityä järjestelmään, joka varmistaa sen, että veden jakelussa ja muissa häiriötilanteissa asiakas saa puhelimeensa tekstiviestillä häiriöstä tiedon.

– Rekisteröinti kannattaa tehdä, jos sinulla on salainen puhelinnumero tai muuhun osoitteeseen kirjattu työpuhelin tai numero, joka ei ole julkisesti saatavilla, kehottaa Järvenpään Veden toimitusjohtaja Ari Kaunisto. Rekisteröinti takaa sen, että häiriötiedote tulee varmasti perille sinne annettuun puhelinnumeroon, jatkaa Ari.

Asukkaalla on mahdollisuus rekisteröidä enemmän kuin yksi osoite tai puhelinnumero, jos tähän on tarvetta. Tietoja voi jälkikäteen muokata kirjautumalla asiakasportaaliin, tiedot voidaan myös poistaa itse esimerkiksi toiselle paikkakunnalle muuton vuoksi. Portaalissa olevia tietoja ei luovuteta eteenpäin, eikä niitä käytetä muuhun tarkoitukseen kuin häiriöviestien lähettämiseen.

Järjestelmään pääsee Järvenpään Veden nettisivuilta, jossa on linkki asiakasportaaliin. Sivulta löytyy myös ohjeet, kuinka omien tietojen lisääminen portaaliin laitetaan.

Järjestelmän nettisivuille pääset osoitteessa: www. jarvenpaa.fi / asuminen ja ympäristö/ Järvenpään Vesi

Takaisin