Vastaa Järvenpään imagotutkimukseen!

Järvenpään kaupungin imagotutkimukseen voi vastata 25.1. asti osoitteessa https://survey.taloustutkimus.fi/WebProd/Start/24121. Imagotutkimus toistetaan lähes identtisenä kahden vuoden takaiseen tutkimukseen verrattuna, jotta tulokset olisivat vertailukelpoiset. Julkisen kyselyn lisäksi imagotutkimukseen osallistuu Taloustutkimuksen verkkopanelisteja eri puolilta Suomea.

Alkuvuodesta 2019 tehdyn imagotutkimuksen tulokset kertoivat, että yli puolet suomalaisista tunsi kaupunkia ainakin jonkin verran ja muuttohalukkuus Järvenpäähän oli suurta. Jopa 16 prosenttia 15 vuotta täyttäneistä Järvenpään ulkopuolisista vastaajista sanoi voivansa vähintäänkin harkita muuttoa Järvenpäähän.

Yli puolet kyselyyn vastanneista järvenpääläisistä oli vuonna 2019 tyytyväisiä kotikaupunkinsa arjen palveluihin. Kehittämistä järvenpääläisten vastaajien mielestä vaativat erityisesti julkinen liikenne, kaupunkikeskustan elävyys sekä se, miten järvenpääläiset pyrittiin ottamaan mukaan kaupungin kehittämiseen.

– Kahden vuoden takaisen imagotutkimuksen tuloksia on Järvenpäässä hyödynnetty laajasti muun muassa strategiatyössä ja brändin rakentamisessa. Myös kaupunkilaisten osallisuuden edistämisessä on otettu isoja harppauksia eteenpäin, kaupungin viestinnästä, markkinoinnista ja osallisuuden edistämisestä vastaava viestintäjohtaja Heli Vastamäki kertoo.

– Toivon, että mahdollisimman moni osallistuu Järvenpään kehittämiseen vastaamalla kyselyyn. Kiitos osallistumisestasi jo etukäteen!

Kyselyyn voivat vastata kaikki 15 vuotta täyttäneet suomalaiset. Aikaa vastaaminen vie kymmenisen minuuttia.

Tutkimuksen toteuttaa Taloustutkimus Oy. Tutkimuksessa ei missään vaiheessa kysytä henkilötietoja. Lomakkeella olevat taustatietokysymykset ovat tulosten tilastollista analysointia varten, eikä yksittäisen henkilön vastauksia tarkastella sellaisenaan missään vaiheessa. Halutessasi voit tutustua Taloustutkimuksen tietosuojakäytäntöihin Taloustutkimuksen sivuilla: https://www.taloustutkimus.fi/etusivu/tietosuoja.html

Jaa juttu: