Etusivu/Kaupunki ja päätöksenteko/Osallistu ja vaikuta/Palautteet ja kehitysideat
Palautteet ja kehitysideat
Kaupungin asukkaana voit antaa palautetta Järvenpään kaupungille monin tavoin. Usein toimivin ja nopein tapa on ottaa asiat esille arkipäivän kohtaamisissa kaupungin työntekijöiden kanssa.
Kirjalliset kaupungin toimintaa koskevat palautteet voit lähettää alla olevalla lomakkeella.
Järvenpään katuvaloista vastaa Eltel Networks Oy. Palamattomista katuvaloista voit ilmoittaa: katuvaloviat.jarvenpaa@eltelnetworks.com tai 040 311 3838.
Jos palautteesi sisältää henkilötietoja, käsittelemme niitä tietosuojaperiaatteita kunnioittaen. Voit itse valita mitä tietoja annat palautteessasi. Huomioithan kuitenkin, ettet lähetä omia tai toisen henkilön hyvin henkilökohtaisia asioita tällä kanavalla. Jos haluat, että sinuun ollaan yhteydessä, voit jättää yhteystietosi. Asiakaspalautteen voi jättää myös anonyymisti. Palautteita käsitellään palautteen sisällön perusteella siinä palvelussa, jota asia koskee ja siinä laajuudessa kuin se on tarpeellista. Palautteiden tarkoitus on toiminnan kehittäminen ja asiakaspalvelu.
Palautteet sosiaali- ja terveyspalveluista
Sosiaali- ja terveyspalveluja koskevat palautteet tulee antaa Keski-Uudenmaan sote -kuntayhtymän oman palautekanavan kautta: Sosiaali- ja terveyspalveluihin liittyvät asiakaspalautteet.
Huomaathan, että sosiaali- ja terveyspalveluita koskevat kiireelliset tai yksittäiseen asiakkuuteen liittyvät kysymykset kannattaa aina hoitaa suoraan hoitavan yksikön kanssa.